Remarketing je lahko zelo učinkovit pri pospeševanju prodaje

Pri ponovnem trženju gre za ciljno usmerjanje na ljudi, ki so že pokazali zanimanje za vaš izdelek ali storitev. Remarketing je učinkovit način za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in pospeševanje prodaje ter ena najučinkovitejših trženjskih strategij. Preden začnete, morate o remarketingu vedeti nekaj stvari. V tem vodniku bomo obravnavali vse od osnov njegovega delovanja do različnih vrst remarketinga in najboljših praks za njegovo učinkovito izvajanje.

Remarketing

Kaj je remarketing?

Ponovno trženje (znano tudi kot retargeting) je postopek ciljanja na ljudi, ki že pokazali zanimanje za vaš izdelek ali storitev. To je učinkovit način za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in pospeševanje prodaje ter ena najučinkovitejših trženjskih strategij. Remarketing deluje tako, da se ob obisku vašega spletnega mesta v uporabnikov računalnik namesti del kode (imenovan “piškotek”). Ta piškotek vam omogoča, da spremljate njihovo spletno dejavnost in jim med brskanjem po spletu prikazujete ciljno usmerjene oglase.

Kakšne so prednosti ponovnega trženja?

Prednosti ponovnega trženja so številne, med drugim: ponovno trženje pomaga ohranjati vašo blagovno znamko v zavesti potencialnih strank, ki morda še niso pripravljene na takojšen nakup. Ponovno trženje je lahko zelo učinkovito pri pospeševanju prodaje, saj vam omogoča, da ciljate na ljudi, ki se že zanimajo za vaš izdelek ali storitev. Ker je remarketing ciljno usmerjen in stroškovno učinkovit, običajno zagotavlja večjo donosnost naložbe kot druge trženjske strategije. Stranke, ki so bile retargetirane, bodo bolj verjetno zveste vaši blagovni znamki, saj so že pokazale zanimanje za vašo ponudbo.

Katere so najboljše prakse za ponovno trženje?

Obstaja nekaj najboljših praks, ki jih je treba upoštevati pri vzpostavitvi kampanje za ponovno trženje: poskrbite, da bodo vaši oglasi ustrezni za ljudi, katere ciljate, in da bodo ponujali nekaj koristnega. Ne obremenjujte ljudi s prevelikim številom oglasov, saj jih boste s tem le razdražili, zaradi česar lahko vaše oglase popolnoma blokirajo. Vedno preizkušajte različne različice oglasov, da ugotovite, kateri delujejo najbolje. Preizkusite različne slike, kopije in pozive k akcijam, da ugotovite, kaj daje najboljše rezultate. Redno preverjajte uspešnost kampanje in jo po potrebi spremenite. Ne dovolite, da oglasi postanejo zastareli, temveč jih posodabljajte s svežimi slikami in besedilom.