Pri promociji izdelka oziroma podjetja je izredno pomembna promocija in način kako doseči svoje ciljne kupce s čim manjšimi stroški. Eden od učinkovitih načinov oglaševanja so zloženke ali zgibanke, ki so odlično orodje za oglaševanje storitev, ki jih nudi vaše podjetje. Z kvalitetno izdelano zloženko boste naredili odličen vtis in lažje oglaševali vaše podjetje.
Kaj je zloženka oziroma zgibanka?
Zloženka oziroma zgibanka je orodje, ki ga uporabljajo podjetja in institucije za namen promocije in informiranja javnosti o svojih izdelkih, storitvah ali dogodkih. Zaradi svoje praktičnosti in uporabnosti so nepogrešljive za vse vrste oglaševalskih kampanij. Zgibanka je pravzaprav tiskano promocijsko gradivo na papirju, ki je večkrat zgibano oziroma zloženo. Lahko je različnih velikosti in oblik, najpogosteje pa je natisnjena na A4 ali A5 formatu in zgibana na dva ali tri dele. Število zgibov in razporeditev besedila sta ključna elementa, ki vplivata na končno podobo in učinkovitost te vrste promocije, hkrati pa predstavlja učinkovit in pregleden način predstavitve podjetja, izdelka ali storitve. Obstaja več vrst zgibank, ki se med seboj razlikujejo po načinu zgibanja. Poznamo naslednje vrste zgibank: dvokratna, trikratna, harmonika, c-zgibanka in Z-oblika zgibanke. Prednosti uporabe zgibank so hiter, cenovno ugoden in učinkovit prenos informacij, uporabne pa so za promocijo, informiranje o dogodkih in prireditvah, izobraževanje in interno komunikacijo. Prav zaradi svoje uporabnosti in učinkovitosti je zgibanka odlično orodje za promocijo.
Prednosti zgibank
Prednosti uporabe zgibank je precej. Poleg tega, da je zgibanka cenovno ugodno in učinkovito sredstvo komunikacije, lahko z njimi dosežete potencialne kupce, stranke in poslovne partnerje. Zgibanke so lahko dostopne, saj je tisk na papir relativno poceni, njihova distribucija pa je enostavna za radi njihove teže in velikosti. Zaradi zgibanja v več delov so pregledne in jasne, tako da lahko bralec hitro najde ključne informacije. Njihova dodatna prednost je, da lahko pri oblikovanju zgibanke uporabite svojo kreativnost, saj lahko vsebujejo različne slike, grafikone in ostale grafične elemente. Nalogo oblikovanja zgibank organizacije in podjetja običajno prepustijo izkušenim agencijam za tisk in oblikovanje, kot je na primer medijska agencija Magma media.
.